Open recensie

Je bent deel te nemen aan de Open Beoordeling van beetje bij beetje: Sociaal Onderzoek in het digitale tijdperk. Tijdens de Open recensie kunt u het boek te lezen en te helpen het beter te maken. U kunt suggesties van make annotaties bieden met behulp van hypothes.is , een open source annotatie systeem. Verder zal de website worden het verzamelen van uw impliciete feedback door het bijhouden van de lezers en verlatingspercentage van elk deel van het boek.

Open Beoordeling vindt plaats terwijl dit boek uitgever, Princeton University Press, is het uitvoeren van peer review. De feedback van Open Reageer en peer review zal worden gebruikt om een ​​herziene manuscript te creëren. De Open recensie periode zal eindigen wanneer de definitieve manuscript naar Princeton University Press, die waarschijnlijk zal worden in november 2016 wordt ingediend.

FAQ over geopend beoordeling

Wat voor soort feedback zoekt u?

Open Review is niet alleen over het vangen van typefouten. In plaats daarvan wordt Open recensie ontworpen om alle vormen van feedback te verzamelen, en ik zou met name blij met alle feedback die je hebt over de inhoud van het boek. Zijn er onderdelen die je vindt in het bijzonder verwarrend? Zijn hun punten die u in het bijzonder belangrijk vindt? Ben ik claims die u denkt moeten worden verfijnd? Zijn er delen van het boek dat u denkt dat moet worden verwijderd? Bij twijfel, ik denk dat je moet een van de belangrijkste principes op Wikipedia te volgen: Wees moedig .

Kan ik de aantekeningen die anderen maken?

Ja, alle aantekeningen zijn openbaar. Je kunt ze zien aan de rechterzijde van de elke pagina of u kunt ze lezen in stroom vorm .

Wat zijn de voordelen voor de lezers?

U krijgt om het manuscript te lezen en te helpen het beter te maken.

Wat zijn de voordelen voor de auteurs en uitgevers?

De Open Review proces zal zowel auteurs en uitgevers, zelfs als ze geen interesse hebben in het vergroten van de toegang tot kennis. Het proces zal leiden tot een hogere kwaliteit manuscript door de expliciete en impliciete feedback. Verder zal de Open Review proces waardevolle gegevens die gebruikt kunnen worden in dat verkoopseizoen van het boek te bieden.

Wat is het bouwproces voor deze website?

Wij zullen een volledige blog post over dat in de toekomst te doen. Voor nu, kunt u meer lezen over onze code te lezen .

Heeft iemand ooit iets als dit eerder gedaan?